HEMEN ŞİMDİ AVUKATLIK VAKFI
OFİS DESTEK PROJESİ
BAŞVURU ve YARARLANMA ESAS ve USULLERİ
HAKKINDA YÖNERGE
Madde 1 – Amaç
İşbu yönergenin amacı; Hemen Şimdi Avukatlık Vakfı Ofis Destek Projesinin çalışma esas ve usullerinin, kanun, ilgili mevzuat ve esas sözleşme hükümleri çerçevesinde belirlenmesidir.
Madde 2 – Kapsam
Bu yönerge, aşağıda yazılı şartları karşılayan Ankara Barosu avukatlarına sağlanacak olan ortak kullanıma açık ofis alanları, resmi adres ve çağrı hizmeti için belirlenen başvuru şartlarını, kullanım koşullarını ve proje düzenine ilişkin diğer usul ve esasları kapsar.
Madde 3 – Dayanak
İşbu Yönerge, Avukatlık Kanunu, sair ilgili mevzuat hükümleri ve Hemen Şimdi Avukatlık Vakfı yönetim kurulunun 30.09.2022 tarihli kararına uygun olarak hazırlanmıştır.
Madde 4 – Tanımlar
İşbu yönergede geçen;
Madde 5- Başvuru Şartları
Vakfın Ofis Destek Projesine katılmak isteyen avukatların;
şartlarının tamamını taşımaları ve/veya taşıyacaklarını taahhüt etmeleri gerekmektedir.
Stajyer Avukatların başvuruları staj bitim tarihlerinin en geç 01.12.2022 tarihi olması şartı ila kabul edilecektir.
Madde 6 – Başvuru Şekli
Proje başvuruları 08 Ekim 2022 – 08 Aralık 2022 tarihleri arasında, Vakfa ait internet sitesi üzerinden elektronik ortamda ve/veya Vakıf Merkezinde ve/veya Vakıf Yönetim Kurulu’nun belirleyeceği çeşitli alan ve stantlarda bizzat yapılabilecektir.
Başvuruda bulunan adaylara, başvuru formunda belirttikleri elektronik posta hesabı üzerinden bir başvuru numarası iletilecektir.
Madde 7 – Değerlendirme ve İlan
Vakıf Yönetim Kurulu, başvuru süresinin dolmasının ardından 1 ay içerisinde, kabul edilen adayları ilan edecektir. Başvuru sayısının proje kontenjanından fazla olması halinde, kabul edilecek adayların belirlenmesi için Noter Huzurunda kura çekilecektir. Bu durumda toplam kontenjan sayısının 1/3’ünden az olmamak üzere yedek adaylar sıralaması da belirlenecektir. Proje katılım başvurusu kabul edilen adaylara, kabul bildirimleri en geç 15.12.2022 tarihine kadar formda bildirilen elektronik posta hesabı üzerinden bildirilecek aynı zamanda vakfın internet sitesinde ilan edilecektir.
Proje katılımı kabul edilen adayların, kabul bildiriminde belirtilen belgeler ile en geç 31.12.2022 tarihine kadar Sağlayıcı ile sözleşme imzalamaları gerekmektedir. 31.12.2022 tarihine kadar Sağlayıcı ile Sözleşme imzalamamış olan ve/veya bildirilen belgeleri temin edemeyen Adayların hakları, sırası ile yedek kontenjan listesindeki adaylara geçecektir.
Başvuru tarihinde bağlı çalışan ve proje için hak kazanan adayların, kabul tarihi itibariyle işten ayrılışlarına dair ihbar süresi içerisinde olmaları durumunda hakları korunacaktır.
Aynı şekilde yedek listesinden kabul edilen adayların da 31.01.2022 tarihine kadar Sağlayıcı ile Sözleşme imzalamaları gerekecektir.
Madde 8 – Proje Kapsamı
Proje Kapsamı
Madde 9 – Kullanım Şartları
Kullanıcılar, Projeden yararlanma süresince, Sağlayıcı ile imzalayacakları sözleşmede belirlenen kullanım koşullarına uymayı kabul ve taahhüt ederler. Belirlenen koşullara uymayan kullanıcıların sözleşmelerinin Sağlayıcı tarafından feshedilmesi halinde, Vakıf projesi ile kendilerine sağlanan hakları kaybederler. Sağlayıcı ile sözleşme imzalandıktan sonra tarafların sözleşmeye aykırılık hallerine ilişkin karşılıklı talepleri bakımından Vakfın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
Madde 10 – Çeşitli Hükümler
10.1. İşbu yönergede öngörülmemiş bir durumla karşılaşılması halinde Vakıf Yönetim Kurulu tarafından alınacak karar Vakıf İnternet sitesine ilan edilecektir.
10.2. Proje kontenjanı 100 kişi ile sınırlı olup, Vakıf Yönetim Kurulu’nun bu sayıyı arttırma hakkı saklıdır.
YÖNERGEYİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ!